Ukázky PPC reklam 

PPC reklamy mohou mít velké množství podob.
Pro ukázku jsme vybrali několik reklam z naší dílny,
které jsme zpracovali pro projekt Rychlé rande Tábor.

Reklamy ve vyhledávání

Reklamy ve vyhledávání se spouštějí na základě zadání určitého dotazu do internetového vyhledávače. Při správném nastavení PPC kampaně se tak vaše reklama zobrazí právě
ve chvíli, kdy potenciální klient hledá to, čím se vy zabýváte. Za tuto reklamu platíte, 
jen když na ni klient klikne.   

Vyhledávač Seznam.cz

Při zadání vyhledávacího dotazu "seznamka Tábor" se Rychlé rande Tábor zobrazuje na prvním místě. Zde s velkou pravděpodobností získá největší podíl kliknutí oproti ostatním reklamám. Zároveň díky charakteru vyhledávacího dotazu máme jistotu, že na web přivádíme velmi relevantní návštěvníky. 

1. poziceVyhledávač Seznam.cz

Vyhledávač Google.com

Klíčové slovo "seznamka Tábor" ve vyhledávači Google spustí naši reklamu na první pozici. Na obrázku vpravo si můžeme všimnout, že reklama obsahuje také tzv. rozšíření. V tomto případě se jedná o rozšíření o popisek a rozšíření o odkazy na podstránky. Díky tomu reklama zabírá větší prostor a poskytuje potenciálnímu zákazníkovi více informaci. 

Vyhledávač Google.com

Reklamy v obsahové síti

Reklamy v obsahové síti můžeme rozdělit na remarketing (např. oslovení návštěvníků, kteří již byli na našem webu) a na behaviorální reklamy (zobrazují se na základě zájmů, věku, pohlaví, umístění, klíčových slov, témat, zájmu o koupi atd.). Platit zde můžete za proklik, nebo za určitý počet zobrazení. 

Partnerské weby - Novinky.cz

Obsahové reklamy se mohou zobrazovat na webech, které patří přímo pod společnost Seznam.cz. Jedná se o stránky, které jsou hojně navštěvovány širokým spektrem uživatelů. Řada z těchto stránek cílí na návštěvníky konkrétního pohlaví, zájmů, věku a na návštěvníky se zájmem o určitá témata. I díky tomu může reklama v obsahové síti dosahovat žádoucích výsledků.Podoba reklamy může být různá. Využívat lze responzivní inzeráty i bannerovou reklamu stanovených velikostí. 

Obsahová síť - Novinky.cz

Partnerské weby - iDnes.cz

Obsahové reklamy se zobrazují také na stránkách, které nejsou spjaté přímo se společností Seznam.cz, ale jsou tzv. partnerskými weby. Tyto stránky poskytují společnosti Seznam.cz plochu, na které se reklamy zobrazují. Partnerských webů existují tisíce. Díky tomu může být dosah obsahových reklam obrovský. 

Obsahová síť - iDnes.cz